اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

ارتباط چشمی


این ممکن است برای شما جالب باشد اما هایفوتراپی صورت می تواند یک روش بسیار موثر برای لیفت صورت باشد و با این روش می توانید برای همیشه از شر روش جراحی لیفت صورت خلاص شوید و با یک روش درمانی کامل و با کمک کلاژن سازی صورت می توانید از شر صورت خلاص شوید. برای همیشه بلند کن از جوانسازی صورت و صورت لذت ببرید.

روند طبیعی پیری همه افراد را خراب می کند و باعث افتادگی پوست می شود.

هیپوتراپی شلی صورت و بسیاری از مشکلات پوستی که تنها با جراحی قابل حل هستند را برطرف می کند.

با استفاده از فناوری اولتراسوند، هایفوتراپی تولید کلاژن را در اعماق مختلف پوست تحریک می کند و پوست را صاف و لیفت می کند و چهره شما را جوان تر از همیشه نشان می دهد.

در عین حال از این روش علاوه بر هایفوتراپی صورت، برای اصلاح تورم ناف، گردن و جلوگیری از تورم قفسه سینه استفاده می شود. هایفو با هدف قرار دادن لایه ساختاری عمیق تر پوست عمل می کند و باعث ایجاد مشکلاتی در تولید کلاژن می شود که از لایه های عمیق تر پوست شروع به بهبود می کند.

هیپنوتیزم صورت نتایج طبیعی و شگفت انگیزی می دهد.

با هایفوتراپی صورت 5 تا 10 سال جوان تر به نظر برسید!

درمان با استفاده از فیش تراپی بهترین روش برای لیفت صورت است و در مقایسه با روش هایی مانند جراحی لیفت صورت، ایمن ترین و کم دردترین روش است.

نتایج لیفت صورت با هایفوتراپی:

استخوان گونه را سفت نگه می دارد.

ناحیه گردن را بلند و تقویت می کند.

گونه ها، ابروها و ناحیه چشم را سفت می کند

چین و چروک را کاهش می دهد

به هیچ پوستی آسیب نمی رساند

هیچ دوره بهبودی پس از درمان وجود ندارد

هیپوتراپی صورت چیست؟

هایفو یک روش درمانی غیرجراحی است که از فناوری هایفو (اولتراسوند متمرکز با شدت بالا) برای سفت کردن و سفت کردن پوست صورت و بدن استفاده می کند. این درمان هدفمند اولتراسوند می تواند به طور موثر با علائم پیری و افتادگی پوست مبارزه کند و به صورت و بدن شما ظاهری جوان ببخشد.

هیپنوتیزم صورت چگونه کار می کند؟

هایفو به طور موثر لایه های سطحی و عمیق پوست و همچنین سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی (SMAS) را با اثر لیفتینگ سه لایه درمان می کند. این روش فیبرهای کلاژن موجود را گرم و تحریک می کند، آنها را ضخیم می کند و به صورت شما اثری محکم تر و ماندگارتر می دهد.

سونوگرافی با شدت بالا در حال حاضر تنها وسیله پزشکی غیر تهاجمی است که به انرژی اجازه می دهد تا آنجا که ممکن است عمیق نفوذ کند. هدف این کار در عمق 1.5 میلی متر، 3 میلی متر و 4.5 میلی متر برای تقویت و تقویت پوست است.

هایفو روش خوبی است اما ممکن است بیمار در نواحی استخوانی مانند خط فک و پیشانی درد کمی احساس کند که در اثر قرار گرفتن در معرض انرژی اولتراسوند از صورت ایجاد می شود.

هایفو حدود 60 دقیقه طول می کشد و هیچ زمان ریکاوری وجود ندارد و پس از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. پوست شما ممکن است بلافاصله پس از درمان کمی قرمز به نظر برسد، اما قرمزی در عرض چند ساعت فروکش خواهد کرد.

هایفوتراپی به شکل الیزه

همانطور که می دانید هر روش ایده آلی ممکن است برای شرایط هر فردی مناسب نباشد و این کار فقط برای چهره یک فرد مناسب است و تاثیر خوبی بر چهره فرد دیگر نخواهد داشت. جوانسازی صورت برای هر فرد یک فرآیند فردی است، بنابراین برای هر کار زیبایی بهترین متخصص پوست در الیزه باید پوست خود را به دقت بررسی کنید تا روش مناسب برای لیفت و جوانسازی صورت را انتخاب کنید. بنابراین، اولین قدم مهم شما مراجعه به یک متخصص زیبایی است.

مراجعه به منبع: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد