اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

آهنگ جدید رضا بهرام به نام این عشق شد زندان من

متن آهنگ این عشق شد زندان من رضا بهرام
 دُرٍّ نگاهت لیـلی خود پیـدا نکردمـ  ♫♫
با خجالت أَزُّ چشم تو گلایـه کردمـ ♫♫
از خود چه بیـخود مـیـکند نگاه تو هی مـیـبرد صَبَرَ مـرا ♫♫
مـجنونتم ای همـنشیـن لیـلی مـِنْ یـک دَمـُ ببیـن حَالٍ مـرا ♫♫
از دریـا نترسانم که مـِنْ دُرٍّ قَلْبِ تو جَانُّ مـیـدهمـ ♫♫
دریـا بشی زیـبای مـِنْ غَرَقٍ نگاهت مـیـشومـ ♫♫
مـغرور نشو جانان مـِنْ حَالًا که دَلَّ دُرٍّ دَسْتُ توست ♫♫
مـن که بِهِ تو رَوِّ مـیـزنم تنها بِهِ شَوْقَ دیـدن تو ♫♫
دیـوانه مـُرّاً بِهِ دَسْتُ کی سپردیـ ♫♫
دیـوانه رفتی مـُرّاً بَا خود نبردی ♫♫


این عشق شد زندان من این درد شد درمان من  ♫♫
رویـای تو پایـان نـدارد ♫♫
قلبم بلنـد پرواز شد ♫♫
از چشم تو آغاز شد ♫♫
ترسی أَزُّ ایـن طوفان نـدارد ♫♫
از دریـا نـترسانـم که مِنـْ دُرٍّ قَلْبِ تو جَانـُّ میـدهم ♫♫
دریـا بشی زیـبای مِنـْ غَرَقٍ نـگاهت میـشوم ♫♫
مغرور نـشو جانـان مِنـْ حَالًا که دَلَّ دُرٍّ دَسْتُ توست ♫♫
من که بِهِ تو رَوِّ میـزنـم تنـها بِهِ شَوْقَ دیـدن تو ♫♫
دیـوانـه مُرّاً بِهِ دَسْتُ کی سپردیـ ♫♫
دیـوانـه رفتی مُرّاً بَا خود نـبردی ♫♫
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد