اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

مهم ترین معیارها در خرید جاروبرقی چیست؟

نظافت و دکوراسیون منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما برای بسیاری نظافت کاری طاقت فرسا و زمان بر است. برای این کار، انواع مختلفی از تجهیزات نظافتی مانند جاروبرقی، بخارشوی و غیره برای رفع این مشکلات وارد بازار شده است.


در بین وسایل نظافتی، جاروبرقی ها به دلیل سهولت استفاده و کارایی یکی از محبوب ترین وسایل نظافتی و یکی از اصلی ترین لوازم خانگی می باشند. امروز ، جاروبرقی ها به لطف پیشرفت های صنعت لوازم خانگی قادر به تمیز کردن خانه هستند. با دانستن ویژگی های جاروبرقی مناسب ، می توانید انتخاب صحیح را انجام داده و تمیز کردن خانه را تا حد امکان انجام دهید. در اینجا ویژگی های جاروبرقی مناسب را به شما ارائه می دهیم و سعی می کنیم به شما در خرید جالب کمک کند. فروشگاه اینترنتی حکاداز دارای مجموعه ای عالی از جاروبرقی و پاکت جاروبرقی در مدل ها و برندهای مختلف بوده و با بهره گیری از تیمی مجرب همواره جزو اولین فروشگاه های اینترنتی کشور بوده است. مشتریان عزیز ، ما با تعمیرات جاروبرقی بوش تلاش می کنیم تا شما را از خرید آنلاین راضی کنیم.


پارامترهای اساسی برای خرید جاروبرقی

یکی از اساسی ترین پارامترها هنگام خرید یک محصول ، مطابقت با ویژگی های آن با نیاز کاربران است. به عنوان مثال، در یک محیط خانه، خانواده ای را تصور کنید که با صدای کم جاروبرقی خود احساس آرامش می کنند، که به فرزندانشان اجازه می دهد در سکوت کامل استراحت کنند، یا خانواده ای را تصور کنید که جاروبرقی خود را بر اساس سیستم فیلتراسیون قوی آن انتخاب کرده اند. یکی از اعضای خانواده با آلرژی یا مشکلات تنفسی نباید احساس نارضایتی کند. بنابراین ، پارامترهای خاصی می توانند بر عملکرد جاروبرقی تأثیر بگذارند.

پاکت تمیز کردن

کیسه جاروبرقی نقش مهمی در عملکرد جاروبرقی دارد. اگر از کیسه های خوب برای جاروبرقی خود استفاده نکنید، نه تنها باعث آلودگی خانه یا محل کار شما می شود بلکه عمر جاروبرقی شما را نیز کاهش می دهد. کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف و دائمی در بازار به فروش می رسد. به نظر می رسد که پاکت های دائمی از نظر بهداشتی توصیه نمی شود و به شما توصیه می شود از پاکت های یکبار مصرف استفاده کنید تا عمر جاروبرقی خود را افزایش داده و محیط زندگی خود را سالم تر کنید.

قابلیت فیلتراسیون

توانایی جلوگیری از بازگشت گرد و غبار به قدرت فیلتر جاروبرقی بستگی دارد، بنابراین امروزه استفاده از فیلترهای پیشرفته اجازه می دهد تا حجم بیشتری از مواد ریز جذب شود به طوری که ذرات کوچکی به اندازه 0.03 میکرون با فیلتر جذب شوند. با استفاده از این فیلترها میزان گرد و غبار پراکنده در محیط حداقل است. این ویژگی برای افرادی که برای آنها عاری از باکتری ها و میکروب ها از محیط زیست بسیار مهم است، از جمله خانواده هایی با کودکان کوچک یا افراد مسن بسیار مفید است. همچنین توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری های تنفسی برای سلامتی خود به این نکته توجه بیشتری داشته باشند.

قدرت موتور

قدرت موتور بر حسب وات مشخص می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد پاک کننده قوی تر و کارآمدتر است.از نظر قدرت بهترین جاروبرقی جاروبرقی با توان بین 1300 تا 2200 وات است. بهتر است از انتخاب جاروبرقی با توان کمتر از 1000 وات خودداری کنید.

قدرت جذب

ذرات به لطف پمپ مکش به داخل مخزن مکیده می شوند. هر چه پمپ مکش برای ایجاد جاروبرقی بهتر کار کند، قدرت مکش جاروبرقی بهتر است. سبک طراحی جاروبرقی نیز در قدرت مکش جاروبرقی موثر است. به عنوان مثال، اگر طول شیلنگ از حدود 2 متر بیشتر شود، قدرت مکش کاهش می یابد. نشت هوا در اطراف بدن یکی دیگر از عوامل کاهش این میزان است. بنابراین عایق بندی مناسب جاروبرقی می تواند قدرت مکش آن را افزایش دهد.

توانایی جذب مایعات

برخی از ماشین های لباسشویی علاوه بر اینکه می توانند کثیفی و کثیفی را جذب کنند، می توانند آب را نیز جذب کنند. در برخی از آنها حتی روغن و گریس را می توان از روی سطح پاک کرد. بعلاوه برخی از انواع جاروها قابلیت جداسازی مایعات از جامدات را دارند.

میزان صدا

آسایش مردم نیز در نظر گرفته شده است زیرا نظافت در تمامی اماکن الزامی است. امروزه ، تولید کنندگان حرفه ای جاروبرقی ها به سر و صدای تولید شده توسط دستگاه توجه زیادی می کنند و یکی از ویژگی های جاروبرقی با کیفیت این است که سطح سر و صدای کم دارد و می توان به راحتی در محیط های مختلف تجاری و اداری مورد استفاده قرار گرفت. ، محیط خانه و غیره سطح سر و صدای دستگاه در دسی بل (DB) تعیین می شود ، سطح سر و صدای 70-77 دسی بل برای جاروبرقی مناسب است و از نظر نویز می توان گفت جاروبرقی ها سطح سر و صدای کم دارند.

بنابراین ، برای خرید جاروبرقی ، باید به وضعیتی که بر خانه و خانواده شما حاکم است توجه کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای دریافت خدمات بوش با ما تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد