اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

اعلام نیوز

خبرهای روز ایران و جهان

دستگاه فتوکپی


از اواخر دهه 1990، خرید و فروش نسخه ها به طور چشمگیری تغییر کرده است. هر روز مدیران تجاری تمایل بیشتری به خرید دستگاه فتوکپی مناسب برای شرکت های خود نشان می دادند و برندهای مختلفی از این تجهیزات در بازار عرضه می شد.

انواع کپی

دستگاه کپی دیجیتال

دستگاه کپی شارپ اغلب چند کاره هستند و شامل کپی، فکس، اسکن و چاپ مجدد می شوند. بنابراین، آنها اغلب با کیفیت و رایج هستند.

قهوه

دستگاه های کپی آنالوگ قدیمی هستند و امروزه به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین توصیه می شود برای صرفه جویی در هزینه از دستگاه های دیجیتال استفاده کنید.

دستگاه کپی رنگی و سیاه و سفید

این مدل دستگاه هم کپی رنگی و هم سیاه و سفید می کند.

دستگاه کپی چند منظوره

کپی برداری اسکن؛ علاوه بر چاپ و فکس؛ دستگاه های کپی چند منظوره اغلب به اینترنت متصل هستند و می توانند به یک شبکه کاری متصل شوند. آره، اینها عواملی هستند که بر قیمت یک نسخه در زمان خرید تأثیر می گذارند.

خرید دستگاه فتوکپی

اگر قبلا شبیه ساز نداشته اید و اکنون به فکر خرید آن هستید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. ابتدا باید تخمینی از کل کپی خود در هر ماه داشته باشید. دوم، مراقب باشید، آیا به یک کپی رنگی نیاز دارید؟ آیا به اسکنر یا چاپگر هم نیاز دارید؟ چقدر بودجه برای خرید شبیه ساز نیاز دارید؟ در واقع باید نیاز خود را مشخص کنید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

قیمت دستگاه کپی

قیمت دستگاه فتوکپی مدام در حال تغییر است و نمی توان قیمت دقیقی ارائه داد. با این حال فاکتورهای زیادی در رابطه با قیمت این دستگاه وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم.

فرصت ها

از آنجایی که دستگاه های کپی در مدل های مختلفی تولید می شوند، هر مدل دارای ویژگی ها و امکانات رفاهی متعددی است. یکی از ویژگی های اصلی دستگاه های فتوکپی چاپ دو طرفه است که باعث صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان کاربر می شود. در شرکت هایی که مصرف کپی بسیار بالاست و اسناد و فایل های زیادی در طول روز کپی می شوند، این قابلیت بسیار مقرون به صرفه است.

نوع چاپ

برخی از دستگاه های کپی آوافرهنگ سیاه و سفید هستند و فقط اسناد و تصاویر سیاه و سفید را کپی می کنند، بنابراین قیمت آن کمتر از نوع رنگی است و برای افرادی که به دنبال کپی ارزان و مقرون به صرفه هستند. آنها گزینه بسیار مناسبی هستند.

نوع کار

دستگاه کپی در دو حالت رومیزی و ایستاده موجود است که بر قیمت دستگاه کپی تأثیر می گذارد. به طور کلی لنس ایستاده از لنس رومیزی قدرتمندتر است که هزینه آن را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد